..,

Jag kunde inte skriva en rubrik.. Finns inget samlingsord för det som skett det senaste.
Men jag fick en sån skriv attack. Hade tänkt lägga ner denna bloggen. Jag skriver mest för mig själv..

Vågar inte läsa mina tidigare inlägg.. Mina lyckligare inlägg.
Visst, jag mår bra efter omständigheterna. Men man har så mcyket i huvudet. Jag är en sådan jävla grubblare också.
Ibland känner man sig så ensam och ibland känner jag tvärtom. Men utan Mattias vet jag inte vad jag hade vart.
Att skriva det man tänker är som att lätta på ett tryck. Jag pratar gärna inte.. Hela livet har vart så.

Så mycket har hänt sedan sist jag skrev. Inte minst att jag förlorade min mamma.. Men efter det har jag även märkt hur folk är och hur dom står till mig. Vad dom betyder för mig och vad jag verkligen betyder för dom. Både besvikelse och glädje.

Nu är det greys, så det är dags at sluta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0