Vilse i Anneberg.

Min syster passade Minea medans jag var hos ortopeden igår. Då fick jag en snilleblixt om att åka dit direkt efter läkarn.. Jag visste ju va gatan hette iaf! Jag kan ju säga att jag snurrade runt i Anneberg i en timma innan jag fattade ungefär vart jag var,haha.. Vilket jävla bonneland! Det känndes som om jag var 100 mil hemifrån. Kor och sågvärk va det man såg.. Men va stolt jag var när jag kom fram^^ Jag kom lagom till bajsblöjan. Stackars min syster. Minea hade antagligen haft magknip och hade gråtit en hel del. Sedan var hennes son på 6 månader sjuk och blev rädd när Minea skrek så han skrek med.. Haha! Hon decka i soffan sedan. Sedan var Minea lugn. Eller hon var lite svartsjuk när jag höll min systerson^^

Idag ska man och simma med syrran och hennes dotter. Äntligen lite rörelse!

Ska gå till Mölndalsbro en sväng tror jag.. Det är ju fint väder.

Mattias är sååå mycket pigagre nu efter han gjort näsoperationen. Han kan äntligen andas och ligger inte som ett vrak! Jag somnade före honom igår(CHOCKAD)! Han var uppe som ett skott i morse med.. Va skönt. Inget tjat!

Minea tittar på teletubbies. Samma film hon sett 100ggr. Men hon älskar den bäst.

Nu måste jag käka något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0