Övertrötta..

Jag och min sambo beter oss som två 13 åriga flickor. Vi har skrattat så vi har gråtit åt ingenting.. Eller vissa grejer va väl något, men inget jag vill skriva här^^ Jag har ont i magmusklerna iaf.. Ja, lite kvällsgympa.

Idag har vi vart i stan och fikat o handlat. Mattias fick ÄNTLIGEN ett par nya jeans. Han är snål med att spendera på kläder. Jag måste vara med och handla åt honom, annars köper han inget. Minea och jag gick runt i butikerna medans hennes pappa var i provrummen. Hon går väldigt bra om man håller i händerna. Man behöver inte hålla henne utan bara visa att man har hennes hand. Hon är lite feg.. Men ibland kommer hon av sig och tar något steg själv^^ Men då sätter hon sig ner på knäna fort..

Anna den gravida var med också. Vilken tjockis hon har blivit=) Hon är nu i 7:e månaden. Va fort det går! När jag var gravid tog det evigheter.

Nä, nu får jag umgås med Mattias.. Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0