Mycket att göra..

Ja, det har jag haft.. Den 27:e ska man gifta sig också. Men dom är inte snabba med vilken tid vi har fått. Någon gång imellan 14.00-16.00 iaf. Ska ringa dom imorgon så jag får veta någon gång. Vigselringen är jag enormt nöjd med=) Jag fick tjata lite på Mattias. Han tyckte den först var för dyr(vilket resulterade i att jag blev ganska sur).. Men sedan så överaskade han mig med att köpa den iaf (tur för honom).
Sedan vill jag säga till Anna att hon kan sluta planera, för det blir inget sånt! Jag kommer vägra bara så du vet.. Akta så jag inte välter dig;)

Hela 5 steg har min dotter tagit också! Det blir mer hela tiden.. Så hon har tagit sina första steg äntligen. Om man håller henne i ena handen så  går hon helt utmärkt så det är lite feghet kvar. Men än så länge så tycker hon det går fortare att krypa så hon nöjer sig med ett par steg och kryper sedan resten.

Nu gnälls det så jag får väll lägga ner datorn..

Kommentarer
Postat av: Anonym

den 27:e juni? :) shiit va fan, grattis! Hur gammalr är du ?

2009-05-28 @ 21:04:03
Postat av: Anonym

Men ååhh va roligt! Grattis att ni ska gifta er! Såå kul!/Kram Rebecca

2009-06-03 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0