Familjevecka

Denna veckan har vi fått vara tillsammans hela familjen.. Mattias är ju sjukskriven nu efter operationen. I förr går va det inte mycket liv i honom. Idag är det första gången han är pigg.. Jag har haft 2 bebisar att sköta.. Men han har haft ångest för att jag har fått städa efter han och Minea så idag gick han upp tidigare med Minea och lät mig sova. Sedan tog han bort disk , bytte blöja och gav Minea mat. Visst ska han göra detta annars med.. Men utan att jag behövde säga till!?? Jga måste ge han beröm..^^

Idag ska vi till öppnaförskolan. Dom har babycafé där idag så det ska bli roligt..
Minea ska börja dagis 5/8-09! Det ska bli roligt för henne..

Nä, nu ska hon invadera datorn.. ha det braaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0