Remissen har kommit!

Den 17 April ska jag röntgas.. Jag har en sne höft. Antagligen har det blivit värre utav att jag var gravid och det blev en sådan påfrestning på min höft. Men jag har fötts med det. Min kusin och hennes dotter har haft likadant. Så undra om det är något ärftligt.. Måste kolla på BVC nästa gång om dom kan kolla Minea! jag ska googla och kolla vilka operationer dom gör och hur omfattande. Vill ju inte ligga i någon ställning i flera veckor/månader=/
Alltid ska dte var något med mig^^ för små örongångar, för korta tandrötter(som typ 1 på 100.000 har), För lågt blodtryck(svimmade ofta som barn), får otroliga smärtor i början utav graviditeten för jag ahr antagligen för trång i äggledarna. Va allt ska vara trångt^^.. ja det är en massa mer små fel,haha.. inte kul men.. Stackars Minea vilka dåliga gener hon har fått!

Hon sover nu för övrigt. Men hon är käck och kry! Hon kan stå helt själv långa stunder nu! Speciellt om hon är distraherad. Dock är hon ganska rädd för att ramla. men det går över.. Undrar när hon börjar gå? Inte så långt kvar..

Idag blir det hel stekt fläskfilé och potatigratäng tänkte jag. Mattias ville testa honungsmarinerad. Bra idé!!

Jag får plocka lite emdans hon sover..köss

Kommentarer
Postat av: joanna

guuud va set här va då =) när ses vi?

2009-04-07 @ 23:28:47
URL: http://www.missjoanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0