Juppie!

Jag och min gos till dotteer har nyss vaknat efter en låång middagslur.. Ja vi sov i 2 timmar båda två! Minea är förkyld och håller på att få sin fjärde tand så hon var lite pumsig. Jag somnade utan att tänka på det.. Men skönt var det!

Nu har man kolla på den omtalade filmen Twilight! Jag blev kär... Den fick inte sluta! Jag blev helt stört kär i Edward! Mattias kollade på den emd mig och han tyckte också den var grymt bra.. Förutom att han blev ganska svrtis ibland^^ Men han fick lite extra godnatt pussar så var det över, haha..
Nu ska jg LÄTT läsa alla Twilight böckerna.. Det var du som inspirerade mig att se filmen Joanna!

Minea försöker säga "lampa".. Men det blir bara"Paa". haha, sötnos.. Jag sitter och säger "LAAMPAA" så säger hon "PAAA" Tillbaks och tittar på lampan..Haha. Ja, man ska inte jäkta..

Nu har vi ställt fram klockan en timma! Så nu sover Minea en timma längre på morgonen idag vaknade hon 0730, ist för 06.30. Jag var enormt förvånad fram till jag fattade att klockan var framvriden..

Har börjat fundera på vad jag ska pugga till sedan?? Något med människor och som jag kan ha hjälp med min undersköterske utbildning. helst inom den psykiatriska vården. men inget tvång.. FÖRSLAG TACK!???


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.domglomdabarnen.dinstudio.se/

2009-03-30 @ 16:43:57
Postat av: joanna

hej jag har min blogg under konstruktion!!! jag vet filmen e sjukt ra jag ser den aje dag han eså sexg ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

2009-03-30 @ 20:13:38
URL: http://missjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0