Ojojoj!

Här var det dammigt.. Har inte skrivit på länge.
Så vad har hunnit hända:

Jag har gått och blivit Fru Stenman!
Hur känns detta nu?
-Precis som innan fast ännu en ring på fingret.. Underbart!



Jag har också fått ett Jobb! Är JÄTTE glad! När jag väl hade fått Jobb ringde det från två andra ställen, men jag vill stanna på detta..

Minea har lärt sig att gå!


Nu stressar jag inför Frankrike som vi ska åka till på Fredag. Vi ska vara borta ca 2 veckor. Helt otroligt ska det bli! Åker dit med Svärmor,svärfar,svågern, svågerns tjej, mannen och dottern. En riktig familje semester! Blir härligt att ah svärmor och svärfar så man kan ha lite barnlediga kvällar! Vi ska till Franskarivieran och sola.. Mannen min ser väl emst fram imot St Tropez där han och brodern kan spana in kändisar;)

Just nu kan väl inte allt bli mycket bättre!

Lite bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0