Gomörra!

Tösen sov till 07.30 ifrån 20.00! Det var längesedan. Hon har sovit oroligt i ett par veckor.. Men jag tror den fasen har gått över nu.

Nu äter hon för övrigt bara fast mat! Välling någon gång då och då.. Hon älskar precis allt i matväg! Hon är inte kräsen hon=)


Denna bild tog jag i morse när vi gick upp.. Minea är ganska nyvaken=)

Idag ska vi ut och discobowla i gammlestan! Riktigt kul ska det bli.. Minea ska vara hos farmor och farfar.
Man märker hur bortskämd hon är hos dom! Om hennes farmor håller henne och sätter sig ner så börjar hon gnälla! Hon vet att hennes farmor går runt med henne och sjunger o leker om hon bara piper till... Det skulle hon aldrig göra hemma. En smart liten tös har man.. Uttnytjar farmor och farfar redan vid 7 1/2 månads ålder. Haha!

Jag har en stor nyhet! Mattias ska få en kusin! Jag ni läste rätt.. Mattias moster har vart ofrivilligt barnlös och nu vid 52 års ålder lyckades hon konstigt nog bli gravid! Hon är så glad! Ett rent mirakel tycker jag.. Man får tycka vad man vill, men jag är så glad för hennes skull! Hon kommer bli en underbar mamma! Hon är piggare än vad jag var när jag var gravid och hon ska ha i april! Hon mår toppen.. Jag bara klagade i slutet av min graviditet^^

Det var inte det jag ville berätta som jag skrivit om tidigare.. Men det kommer! Om 2 veckor ca kan jag berätta det. O nej, jag är inte gravid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni gifta er? JOOHOO du e visst gravid haha nu dör jag din sate =) vafan kan inte jag och joakim komma och hälsa på er nån dag???? barnen kunde lekt lite =D el så tar vi ett glas vin hihi



hu har ni fått det i lägenheten?? har ni gjort mineas rum? vi har ju inte fått sett bilder på er lägenhet buuhhuu =( VILL SEEE!



FAAN vad coolt säger jag bara, vilket mirakel att äntligen få bebis =) GRATTIS till henne.

2009-01-23 @ 23:03:28
URL: http://missjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0