Slottskogen

Ja, idag blev det slottskogen med familjen..  Ska lägga ut bilder på det strax. Minea lärde sig att peka där idag med^^ Hon pekade på alla djuren och sa :"Dääää!!".. Hon var så glad=) Hon ville helst hoppa in till dom och blev ganska ledsen när hon inte fick det. Hon är ju så glad i djur eftersom hon har sian gose katter hemma.

Jag vet nte varför men jag har kommit på att jag diggar bögar.. Tycker dom är så trevliga och bjuder på sig själva(oftast).. Andreas i Alcazar är fan min idol!=D Oftast ser dom bättre ut en hetro killar också.. Tror dom tar mer hand om sitt utséende.

Mineas morbror och gudfar Patrik lärde henne att vinka idag med^^ Hon vinkade som en galning till honom,haha..

Nää, nu får jag lägga in bilder..^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0