Resfeber!

Fan va stressad man kan vara.. Det känns som om jag kommer glömma allt! Jag har tagit fram allt som ska med men det känns ändå som om något fattas?? Känner någon igen sig? Vart har min "det ordnar sig" personlighet tagit vägen??
Inte nog emd det så har jag nyss fått reda på att barn under ett år inte ska ha solskyddsfaktor, för det kan skada deras lever.. Så nu har jag googlat runt som en galning efter andra alternativ.. Zinkpasta ska tydligen funka bra! Där fick ni ett tips om ni ska utomlands med era småttingar..

Har ingeting i kylen! Jag har fått dricka vatten och käka leverpastejmackor hela dagen.. har bara haft till Minea. Nu har hennes frmor nyss hämtat henne så jag kan varva ner i 5 minuter^^
jag hade packat en full resväska och skulle sedan hänga upp lite tvätt.. Dum som jag var så hade jag ställt resväskan öppen i hallen.. När jag kommer tillbaks sitter min dotter med ett stort flin och alla grejer i resväskan ligger nu på hallgolvet. Ghhaaa! Bara att börja om..

Alltid jag och sista stund!

Nä, nu får Mattias komma med min coca-cola.. Vill också säga till er som dricker light att man lättare går upp på sötningsmedlet i lightcolan än i den riktiga. Nä, här kör vi riktig varor ;)

Nu måste jag stressa lite till..  Kreta here we come!!! Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0