Nederlag

Det var som ett rent skämt igår.. Man var inte arg eller ledsen. Det var en chock!

Jag hade intagit VIP läktarn ibland dom "högsta hönsen" för första gången. Jag väntade mig en stor seger. Innan Häckens första mål hade jag ett par huvuden som undrade varför en tillsynes lugn tjej kunde bli så aggressiv på så kort tid. Tur att Mattias hade varnat sin far om hur jag som han förklarade det "brann" på matcher..
Hur va spelet?
På något sätt trodde alla att Hysén skulle vara blåvitts ända målgörare. Att förlta sig på EN spelare i en fotbollsmatch? Vilken nivå spelar man på då?
Så många fasta situtioner dom hade, men inget mål.. Alla snygga inlägg, men inget mål.. Nu förstår jag min frustration. När man ser hur Häcken har halva sitt lag på Hysén så får man ställa om.. Plan B.

Men helt ärligt så verrkade det som om att Häcken hade mer vilja.. Tekniskt var blåvitt bättre, men vad hjälpte det? Häcken dröp utav svett och var kvicka som fan..

Men som sagt.. Ny match nya tag! En lärdom såhär tidigt på säsongen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0