@ Kreta

Om några timmar ska vi på bussen. Idag är det varmaste dagen med 30+. Lite för varmt,  speciellt för Minea. Färg har vi allt fått med! Minea har tyckt det vart underbart.. Hon älskar både poolen och havet. Mattias sitter nu bredvid mig och rättar mig i varje mening.. Duktig idiot!

Visst ska det bli skönt att komma hem men det ahr vart underbart här! Snacka om havsutsikt! Vi somnade t.o.m till vågorna på nätterna.. Stor tomt hade vi utanför lägenheten emd.. Bättre än vad jag hade väntat mig.. Minea har krypit runt på altanen och lekt varje dag. Hon kan åka rutchkana helt själv om man tar imot henne där nere=)

Har fått jätte fina foton.. Ska lägga upp dom imorgon. Nä. nu får vi njuta det sista utav värme opch sol.. köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0