Har ÄNTLIGEN Fått mtt hörnskåp i köket!!




Ja, detta skåpet har jag letat efter.. Det passasr perfekt över trä-vägglisten under!  Över ett år har jag letat och så komemr min styvfar och har hittat ett som han sedan målade och gjorde iordnng.. Det är spottar  också som v ska koppla in så det lyser .. Nu är köket näästan fulländat. Men man lär väl aldrig bli nöjd.




Jag och gubben min innan förra blåvittmatchen imot djurgården. Blåvitt vann med 6-0! Underbar dag=)

Nu ska vi på ännu en match.. Denna gång möter dom Häcken. Mattias pappa är ju ekonomichef på St:Jörgens hotell och spa (Va tvungen att göra liite reklan för hotellet där;)) så dom får ju VIP biljetter till matcherna..


Här är min och Mattias kärleksmirakel=)
Hon blir hela 10 månader gammal idag.. Nu kan man "nästan2 ha en normal konversation med henne;).. af med orden Titta,Ronja,Teletubbies,kaka,nappis,snuttis,Nej, duktiig,vovve,mamma,pappa,Farmor,farfar,mormor, boll puss..=D Min duuktiga tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0